درباره ویرا جهان سیستم

مرکز مدیریت فناوری اطلاعات ITMI با هدف تبادل دانش و تجربه در حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات (IT Governance) در کشور تاسیس شده است. ITMI به عنوان اولین تک پنجره دانش و تجربه در کشور، بستر به اشتراک گذاری تجربیات موفق مشاوران، مدیران، متخصصان و کارشناسان فناوری اطلاعات می­باشد.

در راستای هم ­افزایی دانش و تجربه و یادگیری از درس­های آموخته شده سازمان­های ایرانی از یکدیگر، تمام سعی و تلاش موسسین مرکز بر ایجاد مطالعات موردی (Case Study) ایرانی در حوزه راهبری فناوری اطلاعات و ارائه تجربیات موفق مدیران پیشرو متمرکز شده تا سنگ بنای تصمیم­سازی و حرکت اثربخش سایر سازمان­ها به سمت بهره ­گیری از چارچوب­ های راهبری فناوری اطلاعات قرار گیرد.

مرکز مدیریت فناوری اطلاعات ITMI ارائه دهنده کلیه خدمات راهبری فناوری اطلاعات، شامل آموزش، مشاوره، اجرا، نظارت، تامین ابزارهای نرم ­افزاری و تامین جدید ترین اطلاعات و منابع با شعارITG Community Based Innovation” می­باشد.

 برای اولین بار دوره ­های بین ­المللی ITIL توسط مهندس گردش برای شرکت ایرانسل با همکاری شرکت بازل سوئیس در ایران برگزار شد. پس از برگزاری موفق این دوره ­ها، امکان برگزاری دوره­هایIT Governance با شرکت در آزمون­های بین­ المللی و ارائه مدارک بین المللی از موسسات EXIN وISACA برای نخستین بار در کشور فراهم شد. این مساله سبب شد تا بسیاری از مدیران و متخصصان فناوری اطلاعات IT در کشور با شرکت در این دوره ­ها با هزینه ه­ای به مراتب پایین­ تر از کشورهای نظیر امارات موفق به اخذ مدارک بین­ المللی ITIL و COBIT شوند. همزمان با مشاوره و اجرای پروژه ­های راهبری فناوری اطلاعات در سازمان­ها و شرکت­های داخلی، فرهنگ­سازی و آموزش این مفاهیم از طریق برگزاری دوره ­های IT Governance نظیر مدیریت امنیت اطلاعات(ISMS) و ITIL Service Manager ، Apollo 13 کارگاه شبیه­ سازی، معماری سازمانی (Enterprise Architecture) ، Risk IT و ... توسط برادران گردش ادامه یافت.

در راستای تلاش­های صورت گرفته طی 9 سال گذشته در جهت افزایش آگاهی ­های عمومی و رشد و توسعه دانش تخصصی راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات در کشور، برادران گردش تصمیم به تاسیس مرکز فناوری اطلاعات ITMI با هدف تبادل دانش و تجربه میان ذینفعان حوزه راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات گرفته ­اند